Heli Cobrex vă pune la dispoziție servicii de închirieri de elicopter în Braşov.
Cel mai bine vandut tur cu elicopterul din Romania
Serviciile de inchirieri elicoptere in Brasov ofera posibilitatea efectuarii unor tururi cu elicopterul. Acesta este model Airbus / Eurocopter EC120 are capacitatea de transport de 4 pasageri.
Turul incepe in Brasov. Vedem de sus orasul cu cetatea amplasata falnic pe culme. Trecem apoi pe langa cetatea asa zis taraneasca a Rasnovului si survolam castelul Bran, caruia turistii ii spun "castelul lui Dracula".
Ne idreptam apoi prin culoarul Rucar Bran spre castelul regal Peles, perla Sinaiei.
In drum spre Brasov vom admira crucea eroilor de pe Caraiman, si megalitii Sfinxul si Babele.
Turul cu elicopterul dureaza o ora.
Tur cu elicopterul Brasov pret 14999 lei.
Astfel veți avea un cost optimizat având la dispoziție un elicopter potrivit numărului de pasageri, netrebuind să plătiți închirieri de elicopter, pentru o aeronava, care să vină de departe zburind gol, pentru a prelua pasagerii, a-i transporta la destinație și a se întoarce gol la hangar.
Indiferent de ocazia pentru care solicitați închirieri de elicopter în Braşov, fie că doriți să mergeți la restaurant pentru a aniversa ceva, o călătorie de afaceri cu elicopterul, servicii de închirieri de elicopter pentru un tur cu deasupra judetului Braşov, o călătorie incentive pentru echipa companiei dumneavoastră Cobrex vă va propune o soluție mulată pe cerințele dumneavoastră. Indiferent de numărul pasagerilor care doresc să zboare cu elicopterul vom crea o soluție bazată pe elicopterul sau flota de elicoptere de închiriat potrivită.
Soluțiile de închirieri de elicopter devin o idee din ce în ce mai populară pentru companii, care înțeleg să își lege imaginea de acest mijloc de transport elitist.
Sunați chiar acum pentru o ofertă de preț la închirieri de elicopter.
Vom fi încântați să lucrăm împreună.
Flota de elicoptere pe care o închiriem în Braşov este menținută la cele mai înalte standard din punct de vedere tehnic și estetic și acest lucru ne dă ocazia să punem la dispoziția clienților noștri un serviciu impecabil.
Monitorizăm fiecare zbor, de la sosirea pasagerilor și până la încheierea zborului, în dispecerat cu funcționare non-stop și punem la dispoziția clienților un dispecer dedicat, care verifică că totul decurge fără probleme.
Sunt 7 motive bune să vă puneți încrederea în Heli Taxi atunci când aveți nevoie de închirieri de elicopter în Braşov:
- servicii prompte și discrete, fără compromisuri
- disponibilitate 7 zile din 7
- nici o misiune nu e considerată prea mică pentru noi
- nici o misiune nu e considerată prea mare pentru noi
- ne ocupăm de aranjamentele dumneavoastră de călătorie de la început până la sfârșit
- ne mândrim cu ceea ce realizăm zi de zi
- avem soluția optimă de închirieri de elicopter în Braşov
Completați formularul de cerere de ofertă și vă veți convinge!
In judetul Brasov sunt 10 orase in care se presteaza servicii de inchirieri elicoptere
Inchirieri elicoptere Brasov,
Inchirieri elicoptere Fagaras,
Inchirieri elicoptere Sacele,
Inchirieri elicoptere Zarnesti,
Inchirieri elicoptere Codlea,
Inchirieri elicoptere Rasnov,
Inchirieri elicoptere Victoria,
Inchirieri elicoptere Rupea,
Inchirieri elicoptere Ghimbav
Inchirieri elicoptere Predeal
Brasov orasul elicopterelor
IAR S.A. Brașov este o companie aerospațială românească de top, cu o istorie mândră de producție de avioane care se întinde dincolo de 1952 până la primele zile ale aviației.
În 1970, IAR S.A. devine singurul producător de elicoptere civile și militare din România, iar din 1978 rămâne singurul producător din lume al versiunii militare a elicopterului PUMA.
IAR a produs și livrat peste 360 de elicoptere Alouette III și Puma sub licență Aerospatiale (în prezent Airbus Helicopters, membră a Grupului Airbus), 830 de planoare și motoplanoare și 136 de avioane ușoare.
IAR S.A. deține capacități complete, experiență și certificări pentru dezvoltarea și fabricarea produselor aeronautice.
Acum, IAR S.A. Brașov este o unitate specializată MRO pentru elicopterele Puma și Alouette III.
IAR dezvoltă programe de modernizare, efectuează inspecții periodice, revizii, teste de zbor și la sol pentru IAR 316 B Alouette III și IAR 330 PUMA.
Compania oferă servicii extinse post-vânzare: asigurarea navigabilității, furnizarea de piese de schimb și repararea echipamentelor, asistență tehnică; compania oferă, de asemenea, programe de instruire pentru piloți și tehnicieni ai beneficiarilor și programe „Follow-on-Support”.
De asemenea, desfășoară programe de cooperare cu producători aeronautici de prestigiu la nivel mondial pentru scule, subansambluri și piese pentru diferite aeronave.
Principalii clienți ai elicopterelor IAR 330 PUMA și IAR 316 B Alouette III fabricate la Brașov sunt: Forțele Aeriene Române, Marina Română, Serviciul Român de Informații, Ministerul Român de Interne, Eurocopter (Elicopterele Airbus), Denel – Africa de Sud, Forțele Aeriene Emiratele Arabe Unite, Armata Pakistanului și Forțele Aeriene din Pakistan, Forțele Aeriene Sudaneze, Forțele Aeriene Libaneze, Royal Air Force din Oman,
Sistemul Calitatii implementat din faza de dezvoltare si pana la suportul clientilor este certificat conform standardelor SR EN ISO 9001:2008 si SR EN ISO 9100:2010.
IAR SA este un centru de întreținere autorizat EASA Part 145 și, de asemenea, un centru autorizat pentru producție conform EASA Part 21.
Mai multe pe situl IAR
Stiri din lumea elicopterelor
FAA aprobă cârligul de marfă Robinson R66
FAA a aprobat instalarea cârligului de încărcare Robinson R66. Cârligul cargo opțional, listat la un preț recomandat de 28.000 de dolari, transportă încărcături externe de până la 1.200 de lire. Pentru operațiunile cu încărcături externe, greutatea brută maximă a R66 crește de la 2.700 de lire sterline la 2.900 de lire sterline.
Instalarea cârligului de încărcare include un cârlig Onboard Systems, comenzi pe scaunele din dreapta și din stânga (permițând zborul solo de pe oricare scaun), un comutator hidraulic pe scaunul din stânga și un buton de pornire pe scaunul din stânga.
Un indicator de greutate a încărcăturii și un al doilea set de indicatori de putere ai motorului (cuplu și temperatură a gazelor) sunt amplasate în pragul ușii din stânga, permițând pilotului să monitorizeze funcționarea motorului în timp ce supraveghează încărcătura externă. Sunt incluse, de asemenea, prevederi pentru controlul de la distanță al echipamentelor externe, cum ar fi cârligul de linie lungă sau o găleată pentru picurarea apei.