Rezervă acum: 0368 562 050

Inchirieri elicoptere pentru 3 pasageri

La solicitarile pentru inchirieri de elicopter la trei pasageri solutia cea mai economica este R44 de la Robinson.

inchiriere elicopter la nunta pret

Caracteristici tehnice generale pentru elicopterele R44
Echipaj: unul sau doi piloți
Capacitate: patru, inclusiv pilot
Capacitate incarcare: 748 kg
Lungime: 459 "(11,65 m)
Diametrul rotorului: 33 ft (10,1 m)
Diametru rotor coada: 4 ft 10 in (1,5 m)
Inaltime: 3,3 m
Greutate proprie:  (657.7 kg)
Greutate Loaded:  (1.134 kg)
Motopropulsor: 1 × Lycoming IO-540-AE1A5 6 cilindri, motor  cu injecție de combustibil, 245 CP (183 kW)
Principal Capacitate rezervor: 31.6 galoane SUA (120 litri)
Rezervor principal de combustibil utilizabil: 30.6 galoane SUA (116 litri)
Auxiliar Capacitate rezervor: 18.5 galoane SUA (70 de litri)
Rezervor de combustibil auxiliar utilizabil: 18.3 galoane SUA (69 de litri)

performanță
Viteza maximă: 130 de noduri (240 km / h; 150 mph)
Viteza de croaziera: 110 noduri (200 km / h; 130 mph)
Range: 300 INM (560 km; 350 km)

 

Cere acum cotatie!


Pareri de la piloti pentru elicotperele de 3 pasageri Robinson R44

R44 este o aeronavă mai mare decât celelalte elicoptere ultra-ușoare, dar îl zbori în același mod ca pe unul mare.

R44 a luat naștere din dezvoltarea modelului Robinson R22, care era un elicopter utilitar ușor, cu două locuri, cu un singur motor, fabricat de Robinson Helicopter Company cu sediul la Zamperini Field din Torrance, California.

R44 a zburat pentru prima dată pe 31 martie 1990 și a avut cel mai mare succes în vânzări în ultimele decenii, cu peste 6331 de aeronave produse. În ianuarie 2000, Robinson a introdus modelul R44 Raven cu comenzi asistate hidraulic și pedale reglabile.

În iulie 2002, Robinson a introdus apoi Raven II, având un motor mai puternic, cu injecție de combustibil și pale mai largi, permițând o greutate de transportat mai mare și o performanță îmbunătățită la altitudine. Versiunea reprezentată aici este Raven ll cu motor Lycoming IO-540-AE1A5 cu 6 cilindri, răcit cu aer, cu piston opus orizontal, 245 CP (183 kW)

Capul rotorului este foarte bine construit, cu toate legăturile complexe proiectate corect.

Rotorul de coadă este si el un ansamblu bine construit.

Spatiile vitrate, importanta la elicopter, sunt foarte bune, cu grosimi potrivite, curbe si reflexii minunate.

Puteți deschide cele patru uși individual prin intermediul manerelor de la exterior sau prin mânerul cu buclă metalică în interior.

Elicopterele Robertson tind să fie destul de simple si cât mai ușoare posibil. Deci cabina nu este construită pentru lux sau pentru călătorii VIP.

Cabina este totuși bine dotată, cu cele patru scaune din piele cu spătarul jos. Detaliile interne sunt foarte bine gandite.

Toate elicopterele Robinson folosesc T-Bar Cyclic.

De remarcat este plăcuța rotativă Speed ​​de pe T-Bar și puteți ascunde T-Bar apăsând capacul inferior.

Un piedestal mare susține panoul de instrumente analogic Robinson Classic cu 7 găuri. Piedestalul inferior are un transponder Garmin GTX 325.

Panoul de instrumente principal are două rânduri de cadrane, rândul de sus arata viteza verticală (V/S), Orizontul artificial cu indicator de alunecare, Viteza (knts) și citirea motorului in rotatii pe minut RPM. Rândul de jos este altimetrul, cadranul de direcție și presiunea în galeria motorului.

Foarte simplu dar eficient.


-stiri din lumea elicopterelor-

Zburand desupra lui Rio: Unitățile de elicopter care patrulează Rio de Janeiro

inchirieri elicoptere

Poliția aeriană din Rio de Janeiro este împărțită în unități de poliție civilă și militară, ambele oferind sprijin aerian vital în întregul stat.
Diferența dintre poliția civilă și cea militară poate fi rezumată prin responsabilitățile lor principale: poliția civilă se concentrează pe investigații, în timp ce poliția militară patrulează pe străzi și se ocupă de securitate. Cu toate acestea, având în vedere situația de securitate din Brazilia, în special din Rio de Janeiro, distincția dintre aceste roluri este uneori neclară.

„Deoarece traficanții de droguri sunt foarte bine înarmați, uneori intrăm în război cu poliția militară în cele mai complexe sau periculoase situații”, a spus Fausto Villanova, pilot la Serviço Aeropolicial (SAER), unitatea aeriană a poliției civile din Rio de Janeiro.

În cei 24 de ani de experiență în zbor, Villanova a spus că a „experimentat toate fațetele muncii aeriene”.

„Am început ca pilot în industria offshore, apoi am lucrat în pădurea tropicală amazoniană, în transport VIP, EMS, înainte de a intra în poliție în urmă cu o duzină de ani”, a spus el.

Echipa de elicoptere este una dintre unitățile speciale ale poliției civile din Rio, alături de echipa de bombe și unitatea de combatere a terorismului. Acesta cuprinde aproximativ 60 de membri, inclusiv 24 de piloți și copiloți.


Există două căi pentru a vă alătura SAER ca pilot. Pentru cei cu experiență anterioară de zbor, cum ar fi Villanova, recrutarea este simplă – licențele civile sunt recunoscute și, dacă procesul de selecție este de succes, candidații trec direct în cabina de pilotaj după ce au urmat instruire în procedurile de poliție. A doua cale este internă, permițând ofițerilor de poliție să aplice; cu toate acestea, trebuie să acopere costul financiar al pregătirii lor de zbor.

SAER zboară patru elicoptere: un Leonardo AW119 și AW169, un Airbus AS350 B3 și un Bell UH-1, cea mai veche aeronavă în serviciu.

„Am verificat numărul de serie și am văzut că a luptat în Vietnam în anii 1960”, a spus Villanova. „De atunci, a fost actualizat la standardul Bell Huey II, cu o turbină Bell 205, care a crescut puterea disponibilă de la 1.400 la 1.800 de cai putere. Această putere suplimentară ne-a permis să-l echipăm cu armură în jurul cockpitului și turbinei pentru a proteja împotriva focului cu arme de calibru mic. Cu toate acestea, avionica este încă de modă veche.”

Flota diversificată a unității permite celor 24 de piloți și copiloți să fie calificați în general pe toate cele patru modele de elicoptere. Cu excepția Bell, toate aeronavele pot fi echipate cu o turelă FLIR. Misiunile de noapte sunt, de asemenea, obișnuite, iar toți piloții sunt instruiți și certificați pentru operațiunile cu ochelarii de vedere pe timp de noapte (NVG).

Elicopterele sunt întotdeauna operate de doi piloți din cauza riscului mare de focuri de armă asupra orașului. La fel, posibilitatea de a fi nevoit să aterizeze într-o zonă ostilă este o considerație constantă. Drept urmare, echipajul este înarmat în mod obișnuit cu un pistol automat și o pușcă de asalt AR-10 pentru protecție.

Și mai notabil, toate cele patru elicoptere transportă frecvent ofițeri de poliție puternic înarmați echipați cu mitraliere de infanterie, cum ar fi Minimi sau M249 SAW. Cu toate acestea, nu orice misiune necesită desfășurarea unei astfel de puteri de foc grele.

„Zburăm cel puțin o dată pe zi, fie că este vorba de zboruri de antrenament sau de misiuni, în beneficiul populației – transportul de organe, misiuni de salvare pe uscat sau pe mare”, a spus Villanova. „Monitorizăm plajele. Salvăm înotători, dar de multe ori avem de-a face cu săritorii de bază care se rănesc.”

Mediul de lucru provocator, în primul rând din cauza condițiilor de securitate, afectează în mod semnificativ disponibilitatea flotei.

„Am fost recent la bordul lui Huey și am fost loviți de un foc puternic de la sol”, și-a amintit Villanova. „Am aterizat de urgență pe o bază navală din apropiere. Am numărat 25 de lovituri cu avionul, dar nimeni nu a fost rănit.”
Avariile au lăsat însă unitatea cu un singur elicopter operațional la momentul respectiv. O altă aeronavă a suferit 15 impacturi în martie 2024 și încă era în curs de reparații 10 săptămâni mai târziu.

„Încercăm în mod constant să scăpăm de împușcături, dar după cum puteți vedea, nu este întotdeauna posibil”, a spus el. „Trebuie să găsești întotdeauna viteza potrivită – dacă zbori prea încet, faci o țintă bună, dar dimpotrivă, dacă zbori prea repede, nu mai poți trage cu precizie.”

Potrivit lui Villanova, viteza optimă este de aproximativ 50 de noduri (93 de kilometri pe oră) la 100 de picioare (30 de metri) deasupra solului. Zborul la o înălțime de 300 ft. (91 m) crește riscul de a deveni o țintă.

Situația nu este diferită cu Grupamento Aeromóvel (GAM), unitatea aeropurtată a poliției militare din Rio de Janeiro. Înființată în martie 2002 ca unitate aeriană și maritimă, GAM a fost restructurată în 2012 pentru a se concentra exclusiv pe operațiuni aeriene. Unitatea operează sub Comandamentul Operațiunilor Speciale, alături de unități de elită precum BOPE (Batalhão de Operações Policiais Especiais), BPCHOQUE (Batalhão de Polícia de Choque) și BAC (Batalhão de Ações com Cães).

GAM oferă sprijin aerian vital BOPE, forța de intervenție tactică a Rio

Comments are closed.