Inchirieri elicoptere Robinson R44
Serviciile de Inchireri elicoptere Robinson R44 sunt cele mai solicitate pentru evenimente ca nunti cu elicoptere, plimbari cu elicoptere sau furnizari in domeniul automotive de piese.

Interesat de inchirieri elicoptere Robinson R44? Contacteaza-ne!
Istoria elicopterului Robinson R44
Până la începutul anilor 1990, oricine avea nevoie de un elicopter personal configurat pentru mai mult de două sau trei locuri trebuia să se gandeasca la elicoptere cu turbina; nu existau elicoptere cu patru pasageri cu piston. Acest lucru s-a schimbat la sfârșitul anului 1992, când Robinson Helicopter Company a obținut certificarea FAA pentru R44, o aeronavă cu patru locuri alimentată de un motor cu piston Lycoming.
Serviciile de inchireri elicoptere Robinson R44 sunt azi posibile pentru ca R44 al lui Robinson ia configurația standard cu două plus două locuri a unui avion personal și îi oferă o capacitate de decolare și aterizare verticală.
Rezultatul este un elicopter cu patru locuri extrem de popular – care se întâmplă să aibă o aripă rotativă. Robinson a vândut 664 de exemplare ale modelului R44 în 2007, ceea ce a fost pe la sfârșitul perioadei de glorie a unei piețe în plină expansiune.
Visul lui Frank Robinson de a avea un elicopter mic, ieftin la convins să demisioneze din Hughes Helicopter Company în 1973 și să înființeze Robinson Helicopter Company (RHC).
R22 cu două locuri a devenit rapid cel mai bine vândut elicopter civil din lume și l-a transformat pe Robinson în ceea ce mulți consideră „Henry Ford al elicopterelor”.
Actualul R44 Raven vine în două tipuri. Raven I este alimentat de un motor Lycoming O-540-F1B5 cu carburator, evaluat la 205 CP. Serviciile de inchireri elicoptere Robinson R44 Raven I sunt posibile in Romania.
Modelele Raven II cu injectie de combustibil injectat zboară cu 205 CP continuu. Serviciile de inchireri elicoptere Robinson R44 Raven II sunt posibile in Romania.
Un R44 Raven I nou are un preț de bază de listă de 320.000 USD; prețul unui nou Raven II începe de la 387.000 USD.
Viteza de croazieră este estimată ca nu mai mult de 117 noduri, iar autonomia sa maximă fără rezervă este de aproximativ 400 de mile, potrivit RHC.
Altitudinea maximă de densitate de operare este de 14.000 de picioare, dar FAA TC limitează R44 la cel mult 9000 de picioare AGL, pentru a permite aterizarea în cinci minute în caz de incendiu.
Întărirea conceptului că R44 este într-adevăr într-o clasă a sa este data si de faptul că niciunul dintre celelalte elicoptere cu piston nu poate găzdui patru pasageri; ele găzduiesc doar trei și o fac așezându-i pe toți pe același scaun în stil bancă.
Cu excepția lui R44, trebuie să urcăm în continuare pe scara pieței până când ajungem la Bell 206 și la Hughes 500, ambele fiind propulsate de turbină.
Există și R66 - Robinson alimentat de turbină.
Operatorii raportează că R44 necesită servicii minime între inspecții de 100 de ore și piesele au un preț rezonabil; unul a comparat prețul cu piesele de automobile. Spre deosebire de mulți alți producători de avioane, RHC își pune lista de prețuri pentru piese disponibile pe site-ul său web. RHC recomandă cu tărie revizuirea motorului și a elementelor majore precum cutiile de viteze, paletele rotorului, rulmenții și altele asemenea la 2200 de ore sau 12 ani.
Majoritatea pieselor importante sunt în mare parte uzate la acest interval și urmează să fie înlocuite până atunci, oricum.
Interesat de inchirieri elicoptere Robinson R44? Contacteaza-ne!
Caracteristici tehnice si performante ale elicopterelor de inchiriat Robinson R44
Caracteristici generale
Echipajului: 1 sau 2 piloți
Capacitate: 4 pasageri
Lungime: 9,6 m (31 ft 5 in)
Diametrul rotorului: 10,0 m (32 ft 8 in)
Înălțime: 3,4 m (11 ft 2 in)
Greutate proprie: 991 kg (2185 lb)
Încărcătură utilă: 724 kg (1596 lb)
Max. Greutate decolare: 1715 kg (3781 lb)
Motopropulsor: 1 × Turbomeca Arrius 2F turbo, 376 kW (504 SHP)
Performanță
Nu depășiți niciodată viteza: 278 kilometri pe oră (150 de noduri, 172 mph)
Viteza de croaziera: 223 kilometri pe oră (120 de noduri, 138 mph)
Range: 710 km (383 nm, 440 km)
Plafon de servicii: 5182 m (17000 ft)
Rata de urcare: 5,84 m / s (1150 ft / min)
Interesat de inchirieri elicoptere Robinson R44? Contacteaza-ne!
Zborul cu elicopterul Robinson R44 de 3 pasageri
Pornirea are o procedură bine stabilită și este înțelept să înțelegeți manualul R44, dar R44 trebuie să fie pornit în mare parte prin intermediul listei de verificare extensive pop-up. Mai multe lucruri de știut. Ambreiajul trebuie să fie decuplat, apoi comutați la BOTH, iar butonul pentru combustibil trebuie să se seteze pe RICH (sau înăuntru).
Pornirea se face apasand pe butonul roșu de pornire din dreapta mansei. Accelerația o deplasați la stânga sau la dreapta (la stânga pentru puterea care se reflectă în cresterea numarului de rotatii pe minut RPM). Când totul este corect, busola de direcție va tremura usor la miscarea rotorului, care are acel sunet ca la modele elicopterelor Huey (cele folosite in razboiul din Vietnam) cu două lame „ciop,chop” la ralanti.
Știți că va fi dificil, iar R44 nu dezamăgește aici, fabricantii afrmând că, la fel ca în cazul tuturor elicopterelor „nervoase” foarte ușoare pe care le pilotati trebuie sa invatati din experienta sa va rafinați manevrarea comenzilor. Direcția de rotație a rotorului de coadă pe R44 este inversată în comparație cu R22 pentru o putere îmbunătățită de control al rotatiei.
Pe R44, lama de avans este în partea de jos. Coada este foarte nervoasă și poți foarte ușor să compensezi prea mult, apoi să mergi în altă direcție decat cea dorita.
Așadar, vă perfecționați în mod constant și întotdeauna finete la folosirea comenzilor. Evident, mișcările tale trebuie sincronizate cu mișcările rotorului și în cele din urmă obții un zbor mai controlat.
Odată ajuns central în comenzile tale, te relaxezi și te bucuri de zbor
Acesta cu siguranță nu este un elicopter pe care să înveți.
Dar dacă ați avut (o mulțime) de zboruri pe alte modele de elicopter, atunci ar trebui să vă adaptati cu ușurință la aeronava și, cu siguranță, dacă aveți deja vreunul dintre celelalte elicoptere ușoare nu o sa fie dificil.
Orice pilot de elicopter va iubi acest R44 și provocările sale de pilotaj.